måndag 7 maj 2007

Have to do before 30

Saker jag skulle vilja göra/lära/bli:

  • Resa till alla världsdelarna
  • Lära mig trolla
  • Ha en liten sommarstuga där jag kan njuta av varma sommardagar och plantera många körsbärsträd och blommor
  • Skriva en bok
  • Bila genom Europa med S
  • Rotrenovera en villa
  • Skaffa hund (Samojed)
  • Vara med om ett riktigt äventyr med biljakter, fara och kärlek (jag är skadad av film/media)
  • Bli odödlig tills jag tröttnar. Kan dock bli svårt.
  • Aldrig bli bekväm i tillvaron, leva fullt ut och våga ta risker
  • Ha ett eget bibliotek
  • Vara med aktivt i miljökampen
  • Bli skeppsbruten på en öde ö
  • Få många barn
Äsh"! Nu har masserat hjärnknölarna tillräckligt länge, kanske kommer på mer sen. Ett tips för alla är att göra en egen lista på saker ni vill göra i livet, då känns det plötsligt som att man faktiskt har ett mål eller flera att stäva efter. De flesta frågar sig nog flera gånger i livet vad man ska göra med det och till vilket syfte. Jag iallafall måste påminnas ibland.

Kram!

Inga kommentarer: