söndag 20 maj 2007

Vacker dag

Idag steg jag upp i ottan (typ 10.00) och efter en snabb frukost bar det iväg till Blomgaraget och Nisses. På Nisses hittade jag några frukostskålar i rejäl keramik och några tekoppar i samma beiga färg, det är möjligt att jag lägger upp bilder senare. På Blomgaraget blev det alla möjliga sorters blommor till såväl utekrukorna som rabatten. Sedan spenderade jag resten av dagen med att plantera, vattna och rensa ogräs och jag måste säga att efter en dag ute i solen känner jag mig grymt frisk, solbränd och en aningen lat.. Så nu ska jag sätta mig på verandan med en bok i handen och bara mysa.

Hoppas ni haft en lika trevlig och solig dag som jag!;-)


Bild: http://www.skonahem.com/

1 kommentar:

anna k. sa...

Mja, trevlig var den helt klart - men solen, den har tyvärr gått och gömt sig någonstans!