fredag 4 maj 2007

På rymmen tack.

Jag vill ut och resa nu! Igår var jag dum nog att längta så mycket efter sol att jag solade solarium. Inget illa om det i sig, men det resulterade i ett illrött ansikte som stramar och svider! Jag ser helt seriöst ut som en nykokt kräfta.. Nej det var första gången på länge och det lär bli den sista på MKT länge. I sommar blir det jobb, jobb och jobb. Så inte ens då kommer jag få min tid i solen. Vad ska jag göra?? Ibland blir man så trött på sin tillvaro att man bara vill rymma iväg, precis som man gjorde när man var liten. Tog sitt pick och pack, tyckte extremt synd om sig själv och rymde för att högst 10 minuter senare gå hem igen med smutsiga byxor och en trumpen min. Jag ska banne mig ta och rymma igen, och den här gången vara borta betydligt längre än så. Fast den här flykten kommer nog arta sig i en charterresa till Maldiverna.. Fast man kan ju inbilla sig att man är på rymmen eller hur? ;)

Inga kommentarer: