fredag 18 maj 2007

Jordbruna fötter

Idag när jag höll på att plantera blommor i min skottkärra insåg jag att mina skinntofflor inte direkt passade sig för utomhusbruk. Med jordkakor och grässtrån mellan tårna kliade jag mig i huvudet och bestämde mig för att ett par stövlar skulle vara bra till hands. Nu har jag bestämt mig för att det får bli ett par gula Viking footwear stövlar. De har verkligen slagit igenom med sina gull-snygga stövlar på senaste och jag tror det blir en bra investering.



För dig som kanske inte har tillräckligt många mynt i pengapungen finns möjligheten att vinna Juventas Flower stövlarna (i mitten) på drömhem.se, det skadar ju inte att försöka ;) vem vet..

2 kommentarer:

Anonym sa...

De är verkligen jättesnygga och användbara. Fast jag tror inte de går att hitta här i Sala i butik. Men om jag hittar dem slår jag till. Kram Veronica

Anonym sa...

vet du om man måste vara medlem i drömhem??