fredag 18 maj 2007

Äntligen lite bloggtid

Äntligen har jag tid att blogga lite igen. Har haft fullt upp med nya butiksjobbet och är innerligt trött på att småle och vara hjälpsam non stop! Nu ska jag vara fruktansvärt tystlåten och allmänt bitter ett tag har jag bestämt..

På inredningsfronten så har jag nyligen fått tillökning i porslinsamlingen. Hittade några jätte söta porslinskoppar på en loppis och gick hem som deras nya ägare med ett leende på läpparna. Laxrosa kroppar med kanter i guld (inte på bild)- precis min smak fast tyvär inte mina rumskamraters. Äsh! Lever man med mig får man tåla lite ryshrysh ibland. Jag älskar dem iallafall och planerar på några riktigt saftiga kafferep (bullkalas) inom en snar framtid.

Dessa koppar från Escapehome liknar mina fast med lite andra kurvor.

Inga kommentarer: